Άμεση επέμβαση Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Μαρκοπούλου

Την Κυριακή 12 Ιουνίου λόγω της έντονης βροχόπτωσης υπήρξαν πάρα πολλά προβλήματα σε όλη την Αττική.

Το μεσημέρι της Κυριακής 12/6 βρέθηκα κατά τις 2.00 μμ σε δρόμο κάθετο της Λεωφόρου Μαρκοπούλου – Βραυρώνας. Τα ορμητικά νερά που διέσχιζαν τον δρόμο ακινητοποίησαν το αμάξι μου με αποτέλεσμα να εισχωρούν νερά μέσα στην καμπίνα.

Χωρίς να χάσω την ψυχραιμία μου επικοινώνησα στις 2.23 μμ. με την BMW MOBILE CARE και τους ανέφερα το πραγματικό συμβάν, ότι είμαι ακινητοποιημένος στο συγκεκριμένο σημείο και περίμενα άμεσα βοήθεια. Σημειωτέον δε ότι είμαι ασφαλισμένος στην εταιρεία ( για περιπτώσεις βλάβεων η ατυχήματος) πολλά χρόνια και τυπικότατος στις πληρωμές μου.

Στις 2.38 μμ. μετά από 15 ολόκληρα λεπτά τρομοκρατημένος μέσα στο αμάξι και χρησιμοποιώντας ένα κυπελλάκι του καφέ και ένα μπουκαλάκι 500 ml για να βγάζω τα νερά μέσα από την καμπίνα , δέχτηκα τηλέφωνο από την εταιρεία και μου ανέφεραν ότι δεν μπορούν να έρθουν επί τόπου αλλά θα μπορούσαν να στείλουν ένα φορτηγό μεταφοράς σε 40 με 45 λεπτά , για να με πάει στο συνεργείο που θα τους υποδείκνυα.
Έμεινα άφωνος γιατί περίμενα βοήθεια αλλά κλείνοντας το τηλέφωνο συνέχιζα να βγάζω τα νερά από την καμπίνα μιας και θεώρησα δεδομένο ότι θα έστελναν κάποια βοήθεια άμεσα.

Στις 2.45 μμ. με ξαναπήραν τηλέφωνο να με ενημερώσουν αν δέχομαι το κόστος της μεταφοράς που ανέρχεται στα 130,00 €. !!!!!!!!!!!
Στην κατάσταση που βρισκόμουν κράτησα την ψυχραιμία μου και το επίπεδο , δεν τους έβρισα…. λέγοντάς τους ότι θα βρω λύση και ότι επιφυλάσσομαι.

Εκείνη τη στιγμή περνώντας μία ευγενέστατη κάτοικος της περιοχής προθυμοποιήθηκε να τηλεφωνήσει στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Μαρκοπούλου η οποία στα επόμενα δέκα λεπτά εμφανίστηκε με ένα πυροσβεστικό όχημα, δύο τζιπ και επτά άτομα και επιχειρώντας αμέσως με απεγκλώβισαν.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την κάτοικο της περιοχής όπως επίσης και την Πυροσβεστική Υπηρεσία Μαρκοπούλου – την οποία δεν αγγίζουν τα οποιαδήποτε δύσκολα οικονομικά μέτρα αλλά πάντα με αυτοθυσία είναι εκεί στο καθήκον σε αυτό για το οποίο ελλιπώς αμείβονται – για την άμεση επέμβασή τους.

Θα ήθελα δε να εκφράσω την δυσαρέσκειά μου στην BMW MOBILE CARE που είχα εμπιστευτεί , που απ΄ ότι φαίνεται έχει βασικό γνώμονα την είσπραξη των ασφαλίστρων παρά την παροχή βοήθειας για την οποία ανελλιπώς και αδρά αμείβονται.

Να είμαστε λοιπόν όλοι προσεκτικοί στα ασφαλιστήρια που υπογράφουμε γιατί οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν έχουν μόνο απαιτήσεις αλλά και υποχρεώσεις.

Παύλος Χατζόπουλος
Μηχανολόγος Μηχανικός